3 april 2014

554 - 2004 - Natt-DM

Jag är inte helt säker på att detta är 2004, men enligt pärmen så kommer kartan på denna plats. Tävlingen var dock en besvikelse både kring bana och terräng och hela baletten... kom härligt fel redan till kontroll 3 och sedan krokigt till kontroll 4 där det tog tvärstopp i grönområdet... mitt i traskandet stötte jag på Bo Svensson från Tockarp som riktigt arg uttryckte:
-"Det här är ju för f-n inte direkt någon propaganda för sporten...!"

... jag bröt efter 4:e kontrollen, så trött var jag på skiten.

Minns att Peter Hedberg från Lund hade ett antal kommentarer kring både karta och kontrollplaceringar...


1 kommentar:

  1. Dessutom ösregnade det. Jag minns fortfarande detta som ett lågvattenmärke ur propagandasynpunkt. Jag tror att jag tog mig runt banan, men efter fyran körde jag runtom-vägval så mycket som möjligt.

    SvaraRadera